Avatar billede aleq Juniormester
04. december 2015 - 04:55 Der er 4 kommentarer

Webhotel med anonymitet - hvilke?

Hej

Jeg kørte mit webhotel med Surftown i noget tid. Derefter Enavn, GratisDNS/LarsenData og nu har jeg One.com som så udløber her til januar. Det eneste der irriterer mig ved One (pånær det faktum at jeg får en billig Google AdWords kupon, som jeg ikke ved, hvad jeg skal bruge til), er manglen på anonymitet. Jeg gider ikke at have, at hvem som helst bare kan gå ind og se mit telefon nummer, navn og adresse ved at slå mit domæne op på who.is

Så mit spørgsmål lyder:

Kan I anbefale solide, pålidelige webhoteller der tilbyder anonymitet og ikke koster kassen?

Hjemmesiden skal være en meget simpel frontside med logo og blot links til andre sider (indtil videre), såsom min Facebook side, Youtube side, osv.

På forhånd tak
Avatar billede aleq Juniormester
04. december 2015 - 04:59 #1
Vil også tilføje en vigtig ting. Fordi jeg ikke vil have mit private info associeret med offentlig data via min hjemmesiden, vil jeg stadig fremstå som den retsmæssige ejer til hjemmesiden, i tilfælde af en retssag mht. copyright issues - eller noget i den stil. Jeg vil kunne nemt bevise, at jeg ejer hjemmesiden, selv om mit private info ikke kan ses på who.is ved at søge på min hjemmeside. Tak
Avatar billede acore Ekspert
04. december 2015 - 14:06 #2
Hvis det er et dk domæne, så handler det om at få adressebeskyttelse hos din kommune. Se https://www.dk-hostmaster.dk/faq-pages/hvordan-anonym/

Det betyder, at du kan beholde one eller surftown eller hvem du vil, men dine oplysninger kan ikke ses på whois.
Avatar billede aleq Juniormester
13. december 2015 - 10:47 #3
tak, opret venligst svar
Avatar billede acore Ekspert
13. december 2015 - 21:01 #4
Kommer her