Avatar billede jepzen Nybegynder
11. december 2015 - 15:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Autoruns resultat

Jeg kører Windows 8.1 på en computer med SSD.

Efter at have kørt Autorun, så står der file not found ud for følgende:

utk2otu1.sys(der står noget med AVZ kernel driver, når jeg går ind der hvor den ligger).

Kan jeg fjerne denne mappe helt? Den ligger i system32 under drivers.

Der er også tre wow64 og wow64cpu og wow64win, som vises som gule og file not found.

Og så er der endelig en som vises med en rød bjælke over sig. Den hedder Gathernetworkinfo.vbs

Skal jeg gøre noget ved nogle af disse?
Avatar billede claes57 Ekspert
12. december 2015 - 10:29 #1
de 3 wow-dll ligger i system32 mappen som windows selv søger i - lad dem være.
Gathernetworkinfo er sikkert en under-rutine til noget sys-info i windows - den skal være der.
utk2otu1.sys - fjern hak ved den - det vil næppe ændre noget. Ellers kan du sætte hak ved den igen.
Avatar billede jepzen Nybegynder
06. februar 2016 - 21:58 #2
Taxa du ha. Læg svar for point :)
Avatar billede jepzen Nybegynder
05. marts 2016 - 16:00 #3
Lukker.