Avatar billede MikkelHolst Nybegynder
19. december 2015 - 19:31 Der er 5 kommentarer

HJÆLP! NVIDIA installer cannot continue - Denne grafikdriver kunne ikke finde kompatibel grafikhardware

Hejsa. Jeg har lige fået en ny skærm ind ad døren, og har sat den til. Mit problem er blot, at når jeg vil installere driveren så bliver jeg mødt med beskeden "NVIDIA installer cannot continue - Denne grafikdriver kunne ikke finde kompatibel grafikhardware"

Jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre, da jeg ikke har oplevet det før. Derfor håber jeg der sidder nogle kloge hoveder som kan hjælpe.

Styresystem: Windows 7
Grafikkort: ASUS GeForce GTX 970 TurboOC 4GD5
Skærm: Asus 24" LED VG248QE
64-bit

Tak på forhånd.
Avatar billede milter Ekspert
19. december 2015 - 20:54 #1
En skærm behøver ikke sin egen driver. Grafikdriveren er til dit grafikkort, altså din Asus GeForce GTX 970. Dvs., du behøver ikke nogen ny grafikdriver, bare fordi du har fået en ny skærm

Den besked, du får, betyder med næsten 100% garanti, at det er en forkert driver, du forsøger at installere. Hvor har du fundet den?

Har du på noget tidspunkt haft et billede på din nye skærm?
Avatar billede MikkelHolst Nybegynder
19. december 2015 - 20:59 #2
Åh gud. Jeg er da et stort kødhoved. Jeg takker mange gange for hjælpen!
Avatar billede milter Ekspert
19. december 2015 - 21:02 #3
Velbekom :-)

Har du billede på skærmen?
Avatar billede MikkelHolst Nybegynder
03. januar 2016 - 01:36 #4
Beklager sent svar. Havde ikke set du havde skrevet.

Jeps det er nu billede og det hele virker perfekt. Godt nytår :-)
Avatar billede milter Ekspert
03. januar 2016 - 11:40 #5
I lige måde :-)