Avatar billede mikaelch Novice
07. januar 2016 - 11:58 Der er 1 løsning

wordpresss plug in facebook likes virker ikke korrekt på min side

jeg har en del problemer med facebook plug i på min side

nogle fik min side til at gå nede

nuværende vises ikke korrekt på siden pop up og mange andre problemer med de plug in

de valgte facebook plug in siger de er Kompatibel med din version af WordPres

vil et bedre tema passe til sidden så nemmere at få plug på sidden og måske også bedre passe til emmet som er performer og danser min blog er denne her side http://poledancer.dk/

jeg er meget nybegynder håber nogle kan hjælpe mig
Avatar billede mikaelch Novice
24. januar 2016 - 00:48 #1
jeg har fundet en løsning på dette her problem