Avatar billede drinkit Praktikant
10. januar 2016 - 21:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

WIFI problemer på Macbook Pro 2015

Hej.
Jeg har problemer med WIFI, og har kørt en af appels egne WIFI diagnoser.
Hvert 10. minute mister jeg forbindelsen til internettet (selvom jeg fortsat er connected til wifi med fuld styrke). Har valgt den kanal der er mindt interferance på, men der er fortsat problemer. har nu også købt nu router, som fungerer langt bedre (hurtigere) end den gamle, men der er stadig udfald. :(

Rapporten fra apple's wifi diagnostic tool kan ses her:  http://www.xup.dk/diagnostik.zip

Problemet er, at jeg ikke ved hvad jeg skal kigge på, nu jeg har rapporten :)

På forhånd mange tak.
Avatar billede thomas Praktikant
10. januar 2016 - 23:08 #1
Jeg har selv lignende problemer med min mbp.

Hvad sker det om du slukker WiFi og tænder det igen?
Avatar billede drinkit Praktikant
11. januar 2016 - 10:58 #2
Så virker det igen. :/
Avatar billede thomas Praktikant
11. januar 2016 - 11:33 #3
Så er det samme fejl jeg har.

Hvad jeg har forstået er at netværket taber de DNS serverer der er i indstillingerne. Har selv ikke fundet en løsning på det desværre.
Avatar billede thomas Praktikant
11. januar 2016 - 11:34 #4
Hvilken version af OSX kører computeren?
Avatar billede drinkit Praktikant
11. januar 2016 - 12:54 #5
El capitan.

Ja, jeg kørte en apple WIFI diagnosticering - og der mener jeg også, at den nævner at den ikke kan kontakte DNS serverne.

Fandme underligt.
Jeg giver lige YouSee et kald.
Avatar billede drinkit Praktikant
11. januar 2016 - 13:30 #6
Nå, Yousee mener at det er et problem på centralen.
Avatar billede drinkit Praktikant
31. marts 2016 - 18:44 #7
Lukker