Avatar billede Besir Novice
18. januar 2016 - 23:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fejl som jeg ikke kan fixe ?

Hej Derude.

ER der nogen der kan hjælpe mig med denne fejl ?

Captainwear.dk:

Warning: Parameter 1 to W3_Plugin_TotalCache::ob_callback() expected to be a reference, value given in /var/www/captainwear.dk/public_html/wp-includes/functions.php on line 3464
Avatar billede thomas Praktikant
21. januar 2016 - 00:10 #1
Det er ikke et fejl man direkte kan lave da det er internt mellem W3 Total Cache og WP Core.

Dog ser det ud til at du har WP_DEBUG igang, hvilket viser meddelenden som dette.

Se i din wp-config.php om der ikke er en linje med:

define('WP_DEBUG', true);

og ændre den til

define('WP_DEBUG', false);
Avatar billede Besir Novice
21. januar 2016 - 01:55 #2
Det sjovt fordi når jeg kigger på wp-config.php

Så står den allerede til define('WP_DEBUG', false); ?? Er der noget jeg i det mindste kan gøre for at fjerne den linje nederst på siden ?
Avatar billede thomas Praktikant
21. januar 2016 - 07:41 #3
Test at indsætte dette i stedet for ovenstående:

ini_set('log_errors','On');
ini_set('display_errors','Off');
ini_set('error_reporting', E_ALL );
define('WP_DEBUG', false);
define('WP_DEBUG_LOG', true);
define('WP_DEBUG_DISPLAY', false);
Avatar billede Besir Novice
21. januar 2016 - 22:05 #4
YES! Den forsvandt? Men hvordan skal jeg forstå hvad der helt præcist er sket ?:)
Avatar billede thomas Praktikant
22. januar 2016 - 03:10 #5
Tænker du på selve fejlen eller måden at få det væk?
Avatar billede Besir Novice
22. januar 2016 - 03:15 #6
Måske også lidt for et åbent spørgsmål af mig. :)

Ja faktisk begge dele og hvad så nu?

Skal jeg bare vente til at der kommer en opdatering?

Kan du ikke lige skrive et svar så jeg kan sende point :) TAK FOR DIN HJÆLP! :)
Avatar billede thomas Praktikant
22. januar 2016 - 03:36 #7
Det du skrev ind i wp-config.php gør bare så at der ikke vises fejl og så på din site. Nogle fejlmeddelelser kan være kritiske og give ubehørige information om fejl på siden. Det er god praksis at ikke vise dem på en side der ligger offentligt.

Selve fejlen er som tidligere skrevet en fejl mellem selve WP og det plugin. Er ikke så meget at gøre der andet end at se om det bliver lavet i en opdatering.

Warnings og Notices i PHP giver information om at f.eks. en funktion, som på din side, ikke får den helt rigtige input men klarer det og kører videre. Så det er ikke noget der vil være et direkte problem, bare det ikke er rigtigt mange af dem. Og her var det kun en.

Om det var en meddelelse om noget du selv programmeret kunne det nok nemt laves men når det er i er plugin vil ændringer lavede i den blive overskrevet når det opdateres.
Avatar billede Besir Novice
22. januar 2016 - 09:32 #8
Dejligt! Tusind tak! :) Point er givet godt ud :)!
Avatar billede Besir Novice
22. januar 2016 - 10:03 #9
og tak for info :) !