Avatar billede hlt Juniormester
05. februar 2016 - 11:01 Der er 1 løsning

Json string til gridview

Hejsa,
Jeg forsøger at få lagt et json object over i et gridview. Men jeg synes ikke rigtig at jeg kan få det til at virke. Jeg har fundet et eksempel hvor der bruges et Dictionary. Men jeg kender ikke så meget til det. Og jeg bliver ved med at få en fejl om at der ikke kan konverteres fra en string til integer.
Så hvad der går galt ved jeg ikke.
Der ligger mange eksempler på at man så hiver data igennem ajax og så den vej igennem til gridviewet. Men jeg ville godt hvis man kunne spare turen igennem ajax. Det kan også være at det bliver den vej jeg skal, men jeg ville bare lige høre om der var nogen som havde prøvet noget tilsvarende
Avatar billede hlt Juniormester
20. april 2016 - 16:31 #1
tid til lukning