11. februar 2016 - 21:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

SLETTE POPUP-LISTER i Chrome

HEJ,

Bruger du jævnligt GOOGLE chrome som søgemotor, vil alle dine søgetekster fremkomme i en popup-liste, når du er i "nærheden" af det nye ord du søger på.

EKS. HA vil giver ham, han, hal, osv..

Jeg vil gerne havde denne liste slettet efer hver brug (eller i det mindste at der ikke lægges nye ord til samme søgliste)....

Men hvordan sletter jeg listen og forhindrer nye ord bliver tilført?

Kristian
Avatar billede claes57 Ekspert
12. februar 2016 - 10:00 #1
tror, det virker med 'inkognito' indstillingen.
12. februar 2016 - 10:16 #2
HEJ Claes57,

NOPE, ....

Var inde i Indstillinger ...  Ingen Inkognito...

Søgte efter noget som lignede ..,  ligeså nedslående..

Men tak for forsøget.

Kristian
Avatar billede claes57 Ekspert
12. februar 2016 - 10:33 #3
I top/højre er dit brugernavn hos google til til venstre for de 3 vindue-ikoner. Klik der, og du kan skifte profil, eller 'vær inkognito'
Inkognito åbner et nyt vindue med anden farve, så du let ser, at det er aktivt.
12. februar 2016 - 10:51 #4
HEj Igen,

Fandt den.  Prøver det og melder tilbage ..

Tak for hjælpen ....

Kristian
12. marts 2016 - 11:17 #5
Glemte det hele.

Melder du tilbage (point !)

Kr
27. marts 2016 - 00:41 #6
HEJ Claes,

Undskyld det sene svar. Havde glemt det. Godt der er indbygget "reminder-contrl". Det virkede. Drop et svar og du er Point rigere......

Kr
11. april 2016 - 08:40 #7
SVAR