Avatar billede b4de4nd Nybegynder
17. februar 2016 - 13:27 Der er 2 kommentarer

RTP stream direkte fra webcam til hjemmeside

Hej

Jeg har en stream sat op til 2 kameraer der skal streame på en hjemmeside.

Jeg bruger følgende kode

<embed src="rtsp://xx.xxx.x.xxx:2001" type="application/x-vlc-plugin" width="400" height="300">

jeg kan se kameraer direkte ved hjælp af firefox, jeg kan dog ikke se stream i hverken chrome eller internet explorer.

Findes der en kode der aktiverer streamen i IE også ? Chrome har jeg fundet ud af det ikke virker med pga. npapi plugin som er lukket.
Avatar billede claes57 Ekspert
17. februar 2016 - 14:10 #1
ie: https://social.technet.microsoft.com/Forums/ie/en-US/3a7f3846-c5d9-452e-b22d-b57c0eec24a9/rtsp-is-not-opening-on-internet-explorer?forum=ieitpropriorver
----
You can try to follow this steps to turn on TRSP in Windows Media Player:
1 Open Windows Media Player
2 Click "Organize"---"Options"
3 Go to "Network" Tab and select both "RTSP/UDP" and "RTSP/TCP"
4 Click "OK"
Avatar billede jakobdo Ekspert
17. februar 2016 - 16:34 #2
Måske med et tool ala dette: http://demos.flowplayer.org/basics/live.html