Avatar billede Popipopi Nybegynder
19. februar 2016 - 14:15 Der er 2 kommentarer

Internet virker ikke efter genstart

Hejsa eksperter

Jeg har her til middag genstartet min pc, hvorefter internettet bare siger "denne webside er ikke tilgængelig". Det siger den om alle adresser jeg plotter ind.
Men jeg ved internettet er ok, for min iPhone er på. Det er den bærbare også.
Jeg har 2 forskellige routere. Begge går fint på nettet. Det er testet.

Lige inden jeg genstartede havde avg fundet nogle threats og repareret dem. Det var grunden til genstart.

Og nu kan jeg ikke komme på nettet.

Hvad gør jeg ???
Avatar billede Popipopi Nybegynder
19. februar 2016 - 14:50 #1
Nå...
Løst ved at åbne start menu
I søgefelt skrive cmd
Højreklikke og vælge kør som administrator.
Skriv der netsh winsock reset.
Tast Enter.
Genstart maskinen og hurraaaaaa. Du kan komme på nettet igen.
Avatar billede daphne Novice
19. marts 2016 - 15:03 #2
Hvis du fandt en løsning, så var det måske også en god idé at få lukket spørgsmålet *smiler-forsigtigt'.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne