Avatar billede jblau Praktikant
11. marts 2016 - 00:07 Der er 3 kommentarer

hvad er virtualbox bridged networking driver miniport ?

Er ikke nogen IT nørd-er i tvivl om jeg skal installere Windows 10-når "reklamen " popper op står der at virtualbox bridged networking driver miniport, ikke er kompatibelt-hvilke konsekvenser vil det have? jeg aner ikke hvad det er eller om det er noget jeg bruger.Har Windows 7 nu-det er sindssygt langsomt, og PT har jeg store problemer med at blive ledt til andre sider når jeg klikker på links o.l. vel og mærke ikke sider jeg har bedt om :-(
Avatar billede claes57 Ekspert
11. marts 2016 - 11:02 #1
hvis du bruger virtualbox (til at køre virtuelle pc'er med fx xp eller linux), så bruger den en driver til at forbinde den maskine med internettet via din win7. Virtualbox bør opdateres regelmæssigt og de nyeste versioner kører glimrende under win10.

Vedr win7 og internet-problemer, så skal du rense ud i alt det snavs, som browsere får fra nettet. Du skal nok rense maskinen grundigt.
adwcleaner https://toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwcleaner/
malwarebytes http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware-Free/3000-8022_4-10804572.html
hent og kør dem en ad gangen.
adwcleaner - klik scan, og når den er færdig, så clean.
malwarebytes - muligvis klik først 'update now' ud for database, derefter Scan-knappen.
Begge er gratis - klik ikke på noget 'trial' eller 'buy'.
Avatar billede jblau Praktikant
11. marts 2016 - 21:53 #2
Tak for svaret.
Er startet med at køre de to programmer du anbefalede-har dog fået den første forkerte side op igen-men lad mig nu lige se hvordan det går? de næste par dage
Avatar billede jblau Praktikant
24. april 2016 - 09:11 #3
Har nu installeret Windows 10-er tilsyneladende sluppet for irriterende viderestillinger som jeg ikke har bedt om.