Avatar billede Jannickhess Professor
12. marts 2016 - 19:41 Der er 6 kommentarer

Kan ikke logge ind på min hjemmeside, har betalt

Kære eksperter,

Jeg er kunde inde hos surftown, men kan ikke huske min kode og heller ikke mit brugernavn eller mail adresse.

Men jeg har dog Dk-hostmaster Bruger ID til hjemmesiden, kan jeg evt tilgå min domæne med den på en eller anden måde ?

JH
Avatar billede jakobdo Ekspert
12. marts 2016 - 20:00 #1
dk-hostmaster, der kan du kun styre hvilken DNS der skal håndtere dit domæne, samt registrant + betaler.
Men alt det du efterlyser, der skal du have kontakt til surftown.
Kan du ikke komme igennem til deres support eller lign?
Avatar billede Jannickhess Professor
12. marts 2016 - 20:10 #2
Kære jacobdo

Jeg fik en regning på et girokort, til den omtalte domæne
Og lige nu har surf-town desværre lukket for kunde service - det er bare fordi at jeg har tiden til det lige her til aften, så hvis der fandes en mulighed der kunne svares på her til aften, så jeg kunne lave lidt om på hjemmesiden.

Men da jeg ejer en del mail adresser, så må jeg bare lige prøve fra en ende af jeg har da 6-7 stykker

Ellers kontakter jeg surftown når jeg igen har tiden til det

Tak for din kommentar

Hilsen

JH
Avatar billede Jannickhess Professor
15. marts 2016 - 17:12 #4
Hejsa jacobdo

Jeg har kontaktet surftown her i dag, og jeg skal have betalt for webhotel
selve domænet er registreret hos Hostmaster

Men jeg vil nu meget gerne istedet kunne ligge webhotelet på min Nas

I hvert fald lige i starten, Men kan du så evt. hjælpe med det ?

eller skal jeg oprette det som et nyt spørgsmål under et andet

KH

JH
Avatar billede jakobdo Ekspert
15. marts 2016 - 17:31 #5
Det kan du klare ved at flytte DNS over til f.eks. gratisdns.
Så kan du nøjes med at betale 45,- pr år for domænet hos dk-hostmaster og så have "webhotellet" på din egen nas.
Jeg vil dog anbefale du har fast ip på din nas.
Avatar billede Jannickhess Professor
15. marts 2016 - 17:49 #6
Kære #5

Tak det var et svar jeg kan bruge til noget
Tak for hjælpen

Læg er svar for point
Jh