Avatar billede odsgaard Praktikant
16. marts 2016 - 13:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejl i deployment af W7 på Lenovo T410i

Hej eksperter

Jeg eksperimenterer med at deploye nogle computere via WDS (der skal installeres 30 maskiner).

Jeg har installeret en maskine (Lenovo T400) med Windows 7 og Office 2007, hvorefter jeg har syspreppet maskinen og brugt ImageX til at capture et image.

Dette image har jeg tilføjet en nyinstalleret Server 2012/WDS.

Når jeg forsøger at deploye T410i modellen, så kører det fint indtil PC'en selv skal starte op, så får jeg en fejl om at ianvstor.sys mangler (Intel Turbo Memory Manager?). Den samme fejl opstod da jeg deployede T400 maskinerne, men blev løst ved at jeg fandt og downloadede en driver.

Jeg har prøvet at gøre det samme med T410i, men ingen af de drivere jeg har afprøvet har virket.

Jeg tænker, at den nødvendige driver må være i W7 installationen, for den kan jo godt køre manuelt - kan man 'hive den ud' af installationen og føje til WDS?

Er der nogen, der kan komme med et godt input til, hvad jeg kan gøre?

Hilsen
Brian
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2016 - 15:36 #1
du skal også ha sysprep driver med
Avatar billede odsgaard Praktikant
16. marts 2016 - 23:14 #2
Hvordan får jeg sysprep en driver?

Jeg troede at man 'blot' kunne tilføje en driver package til et deployment

/Brian
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2016 - 13:54 #3
sysprep  driver til din pc net lyd lan cpu osv osv skal du ha med men nu har jeg ikke prøvet det i Windows Deployment Services  kun i mdt Microsoft Deployment Toolkit
Avatar billede odsgaard Praktikant
28. marts 2016 - 23:01 #4
Nå, projektet er midlertidigt skrinlagt
Jeg vil prøve at finde en anden måde at løse det på

Jeg lukker spørgsmålet