Avatar billede Jim Rasmussen Novice
16. marts 2016 - 13:07 Der er 6 kommentarer

virker ikke ved publish og upload

Hej alle!. :-)

Jeg har opdateret en asp.net hjemmeside. Ikke i mvc form.
Den virker super lokalt, men ikke når jeg publisher og uploader til surftown eller anden server. Hvor skal jeg lige starte med at kigge efter en løsningen. ? :-/
Avatar billede larsmartin Praktikant
16. marts 2016 - 13:31 #1
Hej,
Jeg tror ikke surftown understøtter ASP.
Prøv wannafind, men et asp.net abonnement er 99 kr om måneden.
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
16. marts 2016 - 13:57 #2
Jo de gør. hvis ikke det er den laveste pakke. Og den der virker er os i asp. :-)
Avatar billede keysersoze Guru
16. marts 2016 - 14:47 #3
Du må få en fejl vi kan bruge til noget?
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
16. marts 2016 - 16:35 #4
hvordan sætter jeg nu web.config til at debugge når det er online?

Ellers kan jeg jo ikke få en fejl ud af siden? :-)
Avatar billede keysersoze Guru
16. marts 2016 - 17:52 #5
Det kommer an på setuppet - i de fleste situationer er det tilstrækkeligt at sætte customErrors til Off. Ellers har du måske adgang til at log på webhotellet.
Avatar billede larsmartin Praktikant
17. marts 2016 - 11:44 #6
Har du en database og rettet din connection til databasen?
Det var i sin tid mit største problem...

Du kan jo prøve med en ren tekst side først.
Det ser ikke ud til der ligger noget på d-zig.com så har surftown fået rettet dns og alt det der til?