Avatar billede eaaj Novice
20. marts 2016 - 07:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Plugin mangler

Jeg modtager nyheder fra eks. Extra bladet samt løvbjerg reklamen bladrer jeg normalt igennem. Der er ofte en lille film med til nyhederne. Den kan jeg ikke se mere. Den skriver der mangler et plugin. Hvad er det jeg mangler? Det har virket. Jeg har ikke ændret noget i pc, kun de automatiske opdateringer.
Jeg har afinstalleret og geninstalleret Adobe flash player 21 NPAPI, Adobe Schokwavewe, Adobe Air og java 8 upd 73
Har kørt adobe fejlfinding, hvor alt så ud til at være korrekt opsat. Ad block har været deaktiveret, det gav heller ikke noget.
Kan heller ikke se det i Firefox.
Win. 10 Google Chrome og Firefox. Ad blocker
Avatar billede 220661 Ekspert
20. marts 2016 - 09:48 #1
Prøv at køre en tur med CCleaner:
Hent og instalér CCleaner free  https://www.piriform.com/ccleaner
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Som vil rense dine browsere for gamle indstillinger/cookies.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. marts 2016 - 09:53 #2
Har du set om Adobe flash player står som aktiveret under dine browsere's udvideler?
Avatar billede eaaj Novice
20. marts 2016 - 12:08 #3
Jeg lavede en systemgendannelse som gik 10 dage tilbage, og den løste tilsyneladende problemet. Lige nu virker det hele.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. marts 2016 - 12:33 #4
Fint du fik løst det. Du lukker bare selv igen :-)
Avatar billede eaaj Novice
20. marts 2016 - 12:43 #5
jeg håber så det fortsætter.