Avatar billede torben7913 Juniormester
29. marts 2016 - 21:30 Der er 1 løsning

Scriptfejl i Internet explorer især når Facebook bruges

Måske er det ikke det rigtige sted jeg spørger- håber det går alligevel.

Min kone får ofte besked om en scriptfejl, især når hun bruger Facebook.
Hun har Windows 10 på sin pc, og hun bruger IE som Browser, når hun trykker på "JA" kommer hun videre, fejlmeddelelsen kan ses her:

http://peecee.dk/upload/view/458215

Er der nogen som kan hjælpe hende med at blive fri for denne fejl?
Avatar billede torben7913 Juniormester
30. marts 2016 - 16:23 #1
Det er nok et forkert sted jeg har rejst spørgsmålet, så jeg lukker.