Avatar billede phmeka Praktikant
08. april 2016 - 11:44 Der er 2 kommentarer

Montering af Corsair H 60 Vandkøler (Stik)

Jeg skal til at tilslutte  Corsair H60 strømstik fra blæser (4 benet) og vandpumpe (3 benet) til mit nye bundkort Asus Z170 , men der er kun 2stk 4 benet stik (cpu PWR og CPU OPT) Jeg har regnet med at blæserens 4benet skal på CPU PWR, men er i tvivl om pumpens 3 benet stik må mont på CPU OPT stikket, uden at der sker noget, da den jo helst skal køre med konstant hastighed, på det gamle bundkort sad det på et 3 benet stik der hed PWR FAN,men sådan et er der ikke på det nye, så hvad gør jeg?
Avatar billede phmeka Praktikant
23. april 2016 - 17:17 #1
Har selv fundet ud af det, vandpunpens 3 benet stik skal sidde på CPU-OPT ,så kører pumpen med de rigtge omdrejninger.
Avatar billede phmeka Praktikant
23. april 2016 - 17:19 #2
lukker hermed spørgsmålet.