Avatar billede bech1992 Nybegynder
09. maj 2016 - 08:30 Der er 1 kommentar

PHP fejl

Hej Eksperter

Jeg har et wordpress tema hvor jeg får følgende fejl:
"Warning: DOMDocument::loadHTML() [domdocument.loadhtml]: Input is not proper UTF-8, indicate encoding ! in Entity, line: 1 in /var/www/domæne.dk/public_html/wp-content/themes/hive/inc/extras.php on line 333"

Linje 333 ser sådan her ud: http://screencast.com/t/WBVUftIa

$dom->loadHTML( '<?xml encoding="UTF-8">' . '<body>' . $title . '</body>' ); //we wrap it ourselves so PHP doesn't add more markup wrapping

Er der nogen af jer der kan fortælle hvorfor jeg får denne fejl?
Avatar billede arne_v Ekspert
29. maj 2016 - 04:23 #1
Tja.

$title indeholder vel ikke UTF-8.

:-)

Proev:

$dom->loadHTML( '<?xml encoding="UTF-8">' . '<body>' . utf8_encode($title) . '</body>' );