Avatar billede Emilkhh Praktikant
09. maj 2016 - 09:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til opgradering af CPU

Hej
Jeg står i den situation at jeg overvejer at opgradere processoren i min computer. Jeg er dog lidt i tvivl hvordan at jeg finder en der passer til den model at jeg har.Jeg ønsker at opgradere min Intel i5 processor til en Intel i7 processor.

Hilsen Emil

PS. Det ville være fint hvis der var nogle der kunne komme med mere end en
processor at jeg kunne opgradere til.

Det er en bærbar: MSI GE62 6QC-612NE Apache
Link: http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/MSIGE626QC612/msi-ge62-6qc-612ne-apache-pro-15-6-barbar-gamer-pc
Avatar billede chalde Seniormester
09. maj 2016 - 09:20 #1
CPU'en i GE62 er loddet fast, så der er ikke det store der kan gøres der:
However, this is not the case for the processor (it is soldered in).

http://www.notebookcheck.net/MSI-GE62-Notebook-Review.137007.0.html
Avatar billede Emilkhh Praktikant
09. maj 2016 - 09:29 #2
Så det er helt umuligt at opgradere cpu'en? :/
Avatar billede Blueeyez Mester
09. maj 2016 - 10:48 #3
Ja, du skal købe en stationær hvis du efterhånden vil kunne følgende..
Har kun set Abook bærbare med den mulighed, men de er vidst os begyndt at lodde dem fast på nuværende serier..
Avatar billede Emilkhh Praktikant
09. maj 2016 - 10:53 #4
Okay men tak for hjælpen! :)