Avatar billede Andershoegh Seniormester
02. juni 2016 - 22:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mangler en guide. Tror den hed Tags på Eksperten

Ovenfornævnte guide brugte jeg meget, og vil komme til at mangle blandt mange andre.

Kan da ikke selv huske f.eks hvordan man indsatte et link,  et billede, en blå boks og meget andet.
Avatar billede arne_v Ekspert
02. juni 2016 - 22:11 #1
Spoergsmaalet er alt virker helt paa samme maade som foer. Hvis ikke saa skal guiden opdateres foerend den er brugbar.
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
02. juni 2016 - 22:26 #2
>Kan da ikke selv huske f.eks hvordan man indsatte et link,  et billede, en blå boks og meget andet.
(div) giver en grå kasse tidligere blå (/div)
(color=#FF0000)rød text(/color)
(url=http://www.computerworld.dk/eksperten) Link (/url)

(div)(pre) (/pre)(/div) virker ikke mere
(pre)  virker ikke mere på det nye eksperten :(
(code) virker ikke mere på det nye eksperten :(

paranteserne skal være firkantede og ikke runde som vist her

guidene kommer muligvis tilbage som PDF jf
http://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1010963?k=8221475
Avatar billede Andershoegh Seniormester
02. juni 2016 - 22:31 #3
prøver lige

bliver dette fed skrift
Avatar billede Andershoegh Seniormester
02. juni 2016 - 22:38 #4
er der en blå boks her
Avatar billede Dan Nim Seniormester
02. juni 2016 - 22:56 #5
Vi er opmærksom på, at det ikke er optimalt med nuværende tags og manglende formattering / editor i indlæg.

Vi råber højt, når vi på et tidspunkt gerne vil have mere specifikke inputs vedr. dette.
Avatar billede Jan Hansen Ekspert
16. maj 2017 - 07:24 #6
test