Avatar billede Jolles Professor
03. juni 2016 - 12:31 Der er 1 løsning

http://hotspot-ver2.mermaid.dk/ i bussen

Ovennævnte dukker op, når jeg vil logge på min iphone i bussen. Jeg kan ikke komme af med produktet, og når jeg accepterer betingelser, skrives der serverfejl - eller kan ikke få kontakt til server.

Så lagde jeg link'et i min browser på kontoret og fik følgende
...Hi there, you have reached krusty.mermaid.dk
This might not be the site you are looking for as this is default website.
Please check the adress above again, and if you still think this is an error, please contact Mermaid support at: +45 70260245...
Efter 22 minutters ventetid som nummer 1 i køen, opgiver jeg og spørger i dette højlærde forum. Er det noget I kender til?
Avatar billede Jolles Professor
10. juni 2016 - 08:34 #1
ingen svar. jeg lukker