Avatar billede Capsh Juniormester
07. juni 2016 - 16:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

opdatering af henvisning fra andet dokument

Hej der ude, jeg sidder og er ved at lægge sidste hånd på mit afsluttende projekt. i den forbindelse har jeg en bilagsdokument ved siden af mit rapport dokument.

Mit ønske er at linke dem på samme måde som man gør med krydshenvisninger på figur og meget mere..

grundet til det er at jeg kan opdatere mit rapport dokument hvis nu jeg skulle ændre i bilagsmappen senere.

håber der er en der hurtigt kan hjælpe
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
07. juni 2016 - 16:41 #1
Det er uklart, hvad det præcis er, du vil opnå.
Ønsker du at gengive dele af indholdet fra bilaget i dit dokument på en sådan måde, at indholdet kan opdateres, hvis du ændrer i bilaget?

Hvis det er tilfældet, kan du bogmærke det, der skal gengives, og indsætte felter af typen INCLUDETEXT der, hvor indholdet skal vises i rapporten. Se f.eks. denne tråd:
http://answers.microsoft.com/en-us/office/forum/office_2010-word/use-cross-references-between-word-documents/6d9b6ffa-25d5-4805-8137-2eb32be80730
Avatar billede Capsh Juniormester
07. juni 2016 - 16:46 #2
Det fungerede for mig. Tak