Avatar billede marcus009 Novice
10. juni 2016 - 23:37 Der er 3 kommentarer

Online booking

Hej alle sammen
Jeg har et spørgsmål, er der nogen der ved om man kan finde en løsning på nettet, hvor man kan booke en tid lidt ligesom en frisør tid man booker online, det skal bare være simpelt og ligetil, der er kun en ansat i firmaet så man skal ikke kunne booke ved flere ansatte, og det skal være noget hvor man kan bestille tid og afmelde tider hvis man bliver forhindret i at komme.

tak på forhånd
mvh marcus
Avatar billede claes57 Ekspert
11. juni 2016 - 09:29 #1
se fx http://www.klikbook.dk/ - til 189kr/md + moms får du ret meget. fx tilpasset mobil/tablet, sms-påmindelse, betaling.
(jeg har ikke andel i det firma - og har ikke selv prøvet systemet)
Avatar billede MortenAndersen4000 Praktikant
20. december 2016 - 10:15 #2
Hej Marcus

Min kone er frisør i roskilde  - www.tryllespejlet.dk hun er også alene, og da jeg for et par år siden ledte efter en løsning til hende faldt valget på www.onlinebooq.dk som var klart det mest brugervenlige set fra kundens synspunkt, og det tror jeg er SUPER vigtigt.

Men kig dig i hvert fald godt for - der er godt nok mange alternativer....

God jagt på det bedste program :o)

Hilsen Morten
Avatar billede PhJohn Novice
24. november 2022 - 12:45 #3
Hej Marcus

Jeg ville blot lige stoppe ind her og nævne en mulighed hvis i står og mangler noget frisk luft til bookingsystem.

I min kones klinik benytter hun www.terapeutbooking.dk systemet, og er temmelig glad for det. Prisen er 249 om måneden og så følger alt med.