Avatar billede Stilltripping Praktikant
16. juni 2016 - 11:49 Der er 3 kommentarer

Wifi i en bunker!

Jeg er musikker og har fået et øvelokale i en af Frederiksbergs bunkere . Som i nok kan regne ud er der ingen net i sådan en bunker , men jeg har brug for at bruge internettet til up og download af mine musikfiler.

Jeg har en Iphone SE hvor jeg kan lave et wifi hotspot, som min Mac kan logge på (bruger en mac til mit musik) -

Men er det noget med at trække en lang ledning ud af bunkeren til en eller anden wifi dims ? - Sorry , jeg kan ikke lige se det for mig hvordan jeg skal løse det ?
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2016 - 11:53 #1
du kunne have en 4g router stående udenfor bunkeren, og så have netværkskablet som før ind - så er du bare "på snor"
Ellers kan du kigge efter en router, hvor antennen kan være udenfor, men selve "boksen" inden i rummet
Hvis det er det du kigger efter
for eksempel: https://www.dustin.dk/product/5010763455/b593
Avatar billede Stilltripping Praktikant
16. juni 2016 - 12:12 #2
Aha Tak for svar.  - ok, mit budget er dog ikke til til 1600,- ...
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2016 - 12:15 #3
Fair nok - jeg har selvfølgelig ikke kigget på prisen;
men alt afhængig hvad du har, kan du også nøjes med en tilkøb til en router
https://www.avxperten.dk/wifi-antenne/

Der findes sikkert flere i Computercity/elgigangen/power