Avatar billede anne2000 Nybegynder
22. august 2001 - 13:41 Der er 2 kommentarer

Er der nogen der kender train systemmet?

Jeg har dawnloadet et spil der hedder Oil`s well fra
gamesattack.de
Men jeg kan ikke finde ud af det....Er der en der kender til systemmet????
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. august 2001 - 13:52 #1
Er det det gamle fra C64 dagene, hvor du bevæger dig ned igennem nogen gange, mens der kommer ting ind fra siden du ikke må blive ramt af ?. Det hed ihvertfald oils well.
Avatar billede anne2000 Nybegynder
22. august 2001 - 15:51 #2
Hej tonnybrandt.....Ja det er det.
Kan det lade sig gøre at spille det på min pc....Jeg er vild med det spil