Avatar billede Stephen Praktikant
23. juni 2016 - 12:13 Der er 1 kommentar

lyd i google maps app

Hej, jeg har prøvet alt, tror jeg, jeg kan ikke få nogen lyd i google maps app til min iphone 5, IOS 9.3.2. Jeg mener det har virket tidligere da jeg havde  win 8.1 installeret på min bærbare ASUSG750 JH ,det eneste jeg har gjort var at opgradere til win 10, men det skulle vel ikke have noget at gøre med min iphone app? Apples egen kort app fungerer uden problemer, også i bilen med bluetooth. Jeg har prøvet at geninstallere google maps app adskillige gange, og slå flymode til i 15 sek, et råd jeg har set på nettet, intet hjælper. Når jeg går ind i instillinger / navigationsindstillinger kan jeg se, at højtaler symbolet er overstreget, jeg kan på ingen måde ændre dette. Taknemmelig for bud på hvad er galt.
Venlig hilsen,
Stephen
Avatar billede Jakkr Juniormester
25. juni 2016 - 22:18 #1
Hej
Har faktisk haft samme problem bare i en anden app.
Første gang genstartede jeg bare min telefon.
Går ud fra at din lyd ellers virker normalt.
Anden gang var pga. at appen manglede nogle tilladelser prøv evt. indstillinger > Anonymitet og tjek om Google Maps mangler nogle.