Avatar billede keld66 Juniormester
03. juli 2016 - 09:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Internetadgang lukker

Hej. Har skiftet box via Bredbånd Nord pga for mange fejl. Alt kører fint trådløst. Men hvis jeg ikke er aktiv på nettet i ca 5 - 10 min., slukker netadgangen på min pc. Findes der et eller andet jeg skal "skrue" på i indstillinger, således jeg ikke altid skal deaktivere og derefter aktivere den trådløse internetadgang
Jeg kan ikke spørge Bredbånd Nord, fordi de kun garanterer adgang indtil boxen i væggen..
Avatar billede 220661 Ekspert
03. juli 2016 - 11:48 #1
Hej prøv at gå i enhedshåndteringen og find dine netkort her.
Højreklik og vælg egenskaber. Tryk på strømstyring, og fjern hak ved at Windows må lukke for strømmen til enheden. Prøv også at se om der også skulle være indstillinger i strømstyrings modulet du kan justere lidt i.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. juli 2016 - 11:48 #2
Strømstyring tilgås fra kontrolpanelet.
Avatar billede keld66 Juniormester
03. juli 2016 - 16:54 #3
Det viste sig, at jeg bare skulle genstarte routeren. Så nu er alt som det skal være. Alligevel tak for dit forslag.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. juli 2016 - 18:56 #4
Det er bare i orden :-)
Avatar billede keld66 Juniormester
03. juli 2016 - 21:34 #5
Mit fif virkede alligevel ikke. Derfor valgte jeg at gøre som du har beskrevet. Jeg skriver hvis det virker
Avatar billede 220661 Ekspert
03. juli 2016 - 21:51 #6
Ok.