Avatar billede Susan Praktikant
11. juli 2016 - 14:19 Der er 2 kommentarer

Superbruger i Winfinans søges

Hej

Er der en superbruger i Winfinans herinde, som evt. kunne hjælpe os videre med noget produktstyring
Avatar billede Stjannersen Praktikant
12. juli 2016 - 09:29 #1
Hej Susan,
Jeg håber du finder en hjælpende hånd herinde - men ellers må du ikke forsømme at forespørge Winfinans' support på support@winfinans.dk. Det koster jo ikke noget at spørge :-)
/Stig
Avatar billede Susan Praktikant
12. juli 2016 - 09:46 #2
Hej Stig
Tro mig, vi bruger supporten hos winfinans, dette tager bare alt for lang td inden vi får svar.
Derudover har vi problemer med at man ikke kan blive ringet op fra dem, når vi skal have noget nyt startet op.
Så derfor kunne det være rart hvis man kunne få andre på banen til at hjælpe.
/Susan