Avatar billede Mrs.Lovenhardt Praktikant
15. juli 2016 - 21:15 Der er 3 kommentarer

HJÆLP! 60-siders dokument lavet om til 1 side med stjerner

Hej eksperter

Håber at en kan hjælpe mig og gerne hurtigt. Jeg har skrevet et 60-siders speciale i Word. Det er udelukkende gemt på computeren. Imens jeg sidder og skriver begynder programmet pludselig at tælle siderne ned og til sidst er der kun en side tilbage og den består af en række stjerner. HVAD skal jeg gøre? Jeg skal aflevere specialet om 14 dage og jeg har brugt 6 måneder på det.. Jeg har virkelig brug for hjælp! På forhånd tak.

Bedste hilsner, Kristine
Avatar billede kurt54 Ekspert
15. juli 2016 - 22:27 #1
Egentligt burde du lave mindst muligt på komputeren til problemet er løst eller opgivet løst. men det er nok for sent nu. Interessante oplysninger for at jeg eller andre kan hjælpe dig kunne være Hvilken WORD version, hvilket filsystem, hvor stor filen er set i stifinder og hvordan tidsstemplerne på filen svarer til hvornår, hvordan du har opdateret den. Specielt er det vigtigt at vide om det er WORD 365 - og også om det er WORD for MAC eller windows.  også hvilket wordformat *.doc eller *.docx.
Avatar billede kurt54 Ekspert
15. juli 2016 - 22:38 #2
Og tænk over om du har den eller tidligere versioner i skyen, dropbox din telefon eller lignende. Har du gemt den i et andet format for at kunne se den på phone eller tablet. Har du en papirkopi kan du med OCR undgå at taste det hele igen. men papirkopi har du nok ikke for så har du jo tid til at taste det hele ind igen selvom det ville være surt og tiden kunne bruges bedre.
16. juli 2016 - 12:08 #3
Det lyder som om du er ramt af asterics-bug'en:

Der er masser af referencer til problemet online. Her er nogle få af dem. Jeg har desværre ikke selv tid til at kigge dem igennem. Håber dog det ikke er for sent for dig:
http://superuser.com/questions/303060/word-document-changed-all-text-into-asterisks
http://word.mvps.org/mac/asterisksbug.html
http://answers.microsoft.com/en-us/mac/forum/macoffice2011-macword/word-converted-my-text-to-asterisk/59799bcd-d076-483c-85c1-d12908208e69
https://discussions.apple.com/thread/4758663?tstart=0