Avatar billede augu0454 Praktikant
25. juli 2016 - 10:49 Der er 2 kommentarer

Købelov --- 3. reparation

Jeg har lige fået min Lenovo computer tilbage fra sin anden reparation hos Lenovo. De havde løst de gamle fejl, men der var til gengæld opstået to nye fejl. Jeg skal derfor sende den til reperation for tredje gang. Er det muligt at få erstatning selvom det ikke er den samme fejl de har forsøgt at løse, men forskellige fejl hver reparation? Og får jeg i så fald min erstatning efter de har repareret den for tredje gang, eller kan jeg få erstatning for bare at sende den til reparation for tredje gang?
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. juli 2016 - 10:56 #1
Du kan ikke få erstatning for noget. Der står heller ikke i "loven" at du kan få en ny ved reparation af samme fejl 3 gange i träk, det er en anbefaling. Men snak med dem du har köbt den og spörg om du ikke kan få en ny i og med den har väret til reparation så mange gange og du dermed er ude PC hver gang.
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2016 - 13:48 #2
den med 3. gang gælder kun for samme fejl. ikke forskellige.
så nej, du står dårligt.