Avatar billede steen-h Mester
02. august 2016 - 12:24 Der er 3 kommentarer

kan ikke få curl_setopt( $ch, CURLOPT_USERAGENT til at virke

Jeg har 3 arduino som afleverer data til mit webhotel.
Jeg definerer ikke en user agent " har ikke fået rettet programmet"

Nu er unoeuro kommet med en ny løsning på mit problem men kan ikke få det til at virke.
http://thisinterestsme.com/php-set-curl-user-agent/

Her er koden

//******************** definer useragent
// create a new cURL resource
$ch = curl_init( $url );
// set URL and other appropriate options
curl_setopt( $ch, CURLOPT_USERAGENT, "My User Agent" );
// grab URL and pass it to the browser
curl_exec($ch);

// close cURL resource, and free up system resources
curl_close($ch);
?>

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
Avatar billede jakobdo Ekspert
02. august 2016 - 13:59 #1
Så hvad er problemet ?
Hvad får du af fejl?
Hvad ønsker du at opnå ?
Avatar billede steen-h Mester
02. august 2016 - 17:21 #2
Jeg var i panik :-)
Jeg havde et problem med at min arduino ikke kunne levere data til min hjemmeside.
Unoeuro kom med ovenstående løsningsforslag, men det kunne jeg ikke få til at virke.

Derefter var løsningen at slå deres filter fra, det virkede heller ikke.
Efter 7 timers support rettede de noget med deres filter, tror jeg, og så virkede det igen.

De har haft et DDOS angreb så deres logfil er ikke oppe at køre endnu så jeg kunne ikke se fejl koden.

Undskyld ulejligheden.
Avatar billede jakobdo Ekspert
02. august 2016 - 19:49 #3
Godt du kom i mål. :)