Avatar billede kewin-holm Juniormester
03. august 2016 - 10:59 Der er 1 løsning

Filtrere rækkeværdier i Pivottabel

Hej Eksperten.

Jeg sidder og arbejder i Excel 2013, hvor jeg har oplistet en pivottabel med en masse data. Jeg vil nu kun have vist de data, som er mindre end -20.000. Dog kan jeg kun via værdifiltre umiddelbart filtrere, således at summen for alle rækkerne under den individuelle er mindre end -20.000.

(Jeg har i rækkeindstillinger en person, hvorunder der er den persons kunder)
Dvs. 2 tabelfelter under "Rækker", den filtrere på summen af alle de som indgår under én, hvor jeg vil filtrere på alle værdier.

Håber det giver mening og i kan hjælpe!

Med venlig hilsen
Kewin Holm
Avatar billede kewin-holm Juniormester
03. august 2016 - 11:01 #1
Jeg har fundet problemet! Ellers mange tak, og beklager.