Avatar billede Ole Vilslev Praktikant
04. august 2016 - 11:18 Der er 4 kommentarer

iPad AIR m. Sandström trådløst tastatur

Hejsa!

Kan ikke få @ frem på ovenstående setup?
Avatar billede michael_stim Ekspert
04. august 2016 - 12:56 #1
Sikker på at du har det på dansk? Kan du skrive æøå?
Avatar billede anedi Ekspert
04. august 2016 - 12:58 #2
Kan du se @-symbolet?
Hvad har du forsøgt so far?
Avatar billede Sandstrøm Novice
16. november 2017 - 10:41 #3
Jeg har lige købt et Sandstrøm tastatur i går med nordisk layout. Jeg skal bruge det på en Samsung tablet A. Forbindelse og alle almindelige taster virker. Men jeg kan ikke få de danske tegn og specialtegn til at virke. Den medfølgende vejledning er meget sparsom og dårlig.

Jeg kan trykke på æøå, men får i stedet f.eks. ; eller ingenting. - bliver til /.

Er der nogen, der ved, hvad man gør for at få disse til at virke. Jeg har forgæves søgt på Google efter en vejledning, men ikke fundet den.
Avatar billede michael_stim Ekspert
16. november 2017 - 11:01 #4
#3
Du bliver nok nöd til at oprette dit eget spörgsmål, hvis du vil have at så mange som muligt skal se det.