Avatar billede densortehingst Seniormester
06. august 2016 - 23:08 Der er 3 kommentarer

Langsom kopiering

jeghar oprettet et excel ark. Ca 50000 linier og 20 kolonner. Det virker i princippet fint. Jeg har følgende i kolonnerne:

lopslag - et tal - en tælv - et billede - tal - tal - tal - tal etc.

Hvis jeg ønsker at kopiere en enkelt linie, så tænker Excel længe over det, mens cpu kører 100% inden det kommer i udklipsholder.

Jeg har prøvet, at sætte beregning af celler til manuel, men det hjalp ikke :(

Nogen gode forslag?
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
07. august 2016 - 17:12 #1
Kan du eventuelt uploade filen?
Avatar billede densortehingst Seniormester
07. august 2016 - 18:08 #2
Øhh den er på over 50 MB :(
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
08. august 2016 - 08:06 #3
Kan du eventuelt reducere til for eksempel 10000 rækker i stedet for 50000 sådan at formlerne stadigvæk fremgår?

Jeg synes det er svært at (forsøge at) hjælpe ellers.