Avatar billede MadsHaupt Juniormester
11. august 2016 - 12:13 Der er 3 kommentarer

Software der kan overvåge programmers aktivitet i filsystemet og ændringer i registreringsdatabasen

Hej.

Jeg søger noget gratis software, som kan overvåge programmers (.exe, .bat, .com, .vbs, etc.) aktivitet i filsystemet og ændringer i registreringsdatabasen i Windows 7, 8, 8.1 og 10, gerne også XP, hvis det er muligt.

Nogle foreslag?
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
11. august 2016 - 19:02 #2
Kan man med disse værktøjer automatisk logge et programs adgang til filer og mapper og ændringer i registreringsdatabasen (med før- og efter-værdi), hvor andre programmer oprettet og/eller åbnet af programmet på disken også automatisk logges (på en valgt placering).

Årsagen til, at jeg skal bruge det er, at jeg skal have kontrol over, hvad programmer og instalationsprogrammer "roder med" på disken og i registreringsdatabasen, så jeg når det f.eks. skal afinstalleres eller flyttes, kan gøre det uden problemer og fuldstændigt. Det er nemlig meget irriterende, når programmer f.eks. ikke afinstallere sig fuldstændigt.
Avatar billede chalde Seniormester
11. august 2016 - 19:49 #3