Avatar billede timberg9000 Praktikant
11. august 2016 - 20:27 Der er 2 kommentarer

grafiker

jeg har en chat som hedder neshchat.dk  men mangler en frivillig grafiker til noget tøj og rum  nogen da vil hjælpe mig  sår vil jeg blive mega glad MVH Tim
Avatar billede Claus Poulsen Novice
13. august 2016 - 04:54 #1
Hejsa Tim.

Kan du fortælle lidt mere om arbejdet? og hvor i landet er det? Vil rigtig gerne vide mere

Mvh Claus
Arbejd mens du er frisk og ung, det gavner når du bliver gammel og tung - Gammelt citat :) Http://citat-lageret.dk
Avatar billede timberg9000 Praktikant
13. august 2016 - 08:15 #2
Chatten køre i Danmark, og er hostet ved onueruo.dk

Grafikken laver du bare direkte der hjemme og sender til min programmør som så oploader det til databasan

jeg ønsker det er 100% frivillig
Du kan evt prøve at oprette dig på chatten og tjek den ud
www.neshchat.dk

Mvh. Tim