Avatar billede Bumle Mester
22. august 2016 - 19:08 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Vba sharepoint

Hej derude,
Jeg har lavet en makro, som skal køre hver dag kl. 12.
Makroen tjekker en Excel fil ud fra server og skal herefter gemme og tjekke filen ind på server igen.
Den gør alt lige indtil, at filen skal tjekkes ind, det vil den ikke.
Nogen som ved, hvad dette kan skyldes?
På forhånd tak
Avatar billede kim1a Ekspert
22. august 2016 - 22:39 #1
Ikke uden at se din programmering - eller i alt fald den del der checker ind trods alt.
Avatar billede Bumle Mester
24. august 2016 - 21:50 #2
Problem løst :-)
Avatar billede kim1a Ekspert
03. maj 2018 - 15:51 #3
Kæft det ville have været fedt med en forklaring så man kan bruge det fremadrettet :-)
Avatar billede Bumle Mester
03. maj 2018 - 16:14 #4
Sorry, men IT afdelingen lavede så filen automatisk ville tjekke ind.
Så det er nok ikke særlig brugbart her :-)
Avatar billede kim1a Ekspert
03. maj 2018 - 18:33 #5
Enig :-) tak anyway.