Avatar billede student123 Praktikant
28. august 2016 - 15:00 Der er 2 kommentarer

adgang til ludus web

hej eksperten.
når jeg prøver at logge på https://ludusweb.kg.dk
siger den : This application has been stopped due to an error.
Server Exception. ID: ec408c_156d1353429_18f8

Restart Application
når jeg trykker på restart application sker der intet. jeg håber i kan hjælpe
vh
Avatar billede 220661 Ekspert
28. august 2016 - 15:27 #1
Det er ikke en sikker side får jeg at vide:

Usikker forbindelse

Ejeren af ludusweb.kg.dk har ikke konfigureret webstedet korrekt. For at forhindre din information i at blive stjålet har Firefox ikke oprettet forbindelse til dette websted.

Læs mere?

Indrapporter fejl som denne for at hjælpe Mozilla med at opdage fejlagtigt opsatte websteder
Avatar billede Johann buksetrold! Praktikant
28. august 2016 - 22:16 #2
Hvad kalder man en blondine der farver sit hår brunt?
Kunstig intelligens. - http://citat-lageret.dk

Ej - Snak med en vejleder på skolen, de må have en IT Afdeling. Men altså, hvis man ikke kan logge ind, kan man ikke lave lektier .. Så der er ikke det, der ikke er godt for noget :)