Avatar billede hkv Forsker
11. september 2016 - 17:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Returner farve på celle

Jeg har en kolonne A med tal og indsætter i kolonne B nye tal. Hvordan kan jeg få farvet de tal i kolonne B, som har en anden værdi end tallene i kolonne A?
HKV
Avatar billede excelent Ekspert
11. september 2016 - 17:37 #1
Du kan anvende Betinget format
Marker dine værdier i kolonne B og vælg
Brug en formel  til at bestemme....
fx  =b1<>a1
Avatar billede ebea Ekspert
11. september 2016 - 17:40 #2
Marker din kolonne B, og derefter vælg betinget formatering, og vælg "brug formel", og indsæt denne formel, og vælg den farve du vil bruge.
=$A1=$B1
Avatar billede ebea Ekspert
11. september 2016 - 17:43 #3
Jeg fik sat formlen til at farve tal som er SAMME som i A kolonne.
Hvis de skal farves for at være FORSKELLIGE fra A kolonnen: =$A1<>$B1
Avatar billede hkv Forsker
17. september 2016 - 12:49 #4
Tusind tak for svarene. Det virker perfekt.

Hilsen hkv.