Avatar billede jath08ac Forsker
15. september 2016 - 15:24 Der er 3 kommentarer

VBA - Run-time Error '13' ved Userform

Hej,

Jeg har et mindre problem. Jeg har oprette en UserForm ved som har navn DG. Denne har jeg eksporteret til en mappe på mit skrivebord. Derefter har jeg importeret UserFormen. Når jeg forsøger at køre den får jeg meddelelsen:

Run-Time Error '13':
Type Mismatch

Hvad har jeg gjort forket`?

Kan heller ikke oprette nogen kode til at åbne UserFormen vha. en figur jeg har indsat i Ecxel:
Private sub Åben()
DG.Show
End Sub

pft.
Avatar billede supertekst Ekspert
15. september 2016 - 15:42 #1
Kunne du evt. uploade filen så det var muligt at se hele koden?
Avatar billede jath08ac Forsker
15. september 2016 - 16:14 #2
Har desværre ikke mulighed for at uploade filen, da den indeholder nogle fortrolige oplysninger.

Men jeg kan kopierer koderne over til en wordfil. Er det fint?

Men det der undre mig, det er, at userformen virker i den fil, hvor jeg har eksporteret den fra.
Avatar billede supertekst Ekspert
15. september 2016 - 18:18 #3
Ok - med kopi af vba koden. Kunne du beskrive hvad der er i regnearkets kolonner?