Avatar billede Nadia Rostgaard Praktikant
17. september 2016 - 21:48 Der er 2 kommentarer

Min computer vil ikke lade mig game minecraft?

Nu har jeg haft en stationær computer i noget tid. Har selv brugt den i 2-3 år. Men har fået den af min søster som har brugt den i 6-7 år selv. Så computeren er altså godt 8-10 år gammel :i

Nu hvor jeg er begyndt at spille minecraft og er stoppet lidt igen så vil den ikke lade mig komme ind på den server jeg vil? Den kommer ind på serveren men går ud af de igen efter 2 sek. Samt skal den bruge sygt lang tid på at respawne når jeg dør? Og hvis jeg skal ind på en server?

Kan grunden være fordi computeren er gammel? Hvad er det jeg skal have skiftet?

Tak på forhånd :D
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2016 - 23:01 #1
Dit grafikkort og andet hardware er sikkert for svagt. men det kan kun afgøres hvis du fortæller noget om din hardware.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. september 2016 - 20:03 #2
Har i nogensinde renset den for snavs indvendigt?

Der kan samles meget skidt på 8-10 år i sådan en.
Og er den varm når den skal til at starte spillet op, så lukker den måske ned for at beskytte sig selv. Jeg vil også tro at hardwaren hen over årene bliver svagere, og har den været på grænsen før, er den måske faldet under grænsen nu på grund af udtjent hardware.