Avatar billede knagen7100 Novice
18. september 2016 - 21:33 Der er 5 kommentarer

Kan ikke sikkerhedskopiere Ipad

Jeg har en af de første ældre Ipad som dog virker helt fint. Jeg har nu fået en ny og vil gerne have lagt alt det fra den gamle til den nye.

Jeg har derfor forsøgt at sikkerheds kopiere den gamle, men det kan jeg ikke få lov til. Når jeg slutter den til computeren og starter Itunes kan jeg enten indstille som ny Ipad eller gendan med en sikkerhedskopi jeg har fra min IPhone. Det er de eneste muligheder jeg har. Jeg trykker spring over og kommer så til det "normale" Itunes billede.
Her går jeg så i Filer, Enheder men her er alle 4 muligheder gry'et ud. Hvorfor er de det? Hvorfor kan jeg ikke få lov at lave en sikkerhedskopi?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. september 2016 - 10:46 #1
Er din iPad oprettet på samme Apple-ID som din mobil?
Avatar billede knagen7100 Novice
19. september 2016 - 11:08 #2
Nej det er den ikke. De har hver deres Apple-ID
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. september 2016 - 11:17 #3
Derfor går det galt - så kender din iTunes ikke den iPad, der tisluttes.
Du skal logge ind i iTunes med den konto, din iPad benytter for at kunne backup/restore.
Avatar billede claes57 Ekspert
19. september 2016 - 14:30 #4
via icloud og familiedeling. https://support.apple.com/da-dk/HT201060
Avatar billede claes57 Ekspert
19. september 2016 - 14:34 #5
btw: min itunes på pc døde fredag (der kom en ny version, og opgraderingen gik ikke helt ok). Der var Filer/enheder også uden forbindelse til ipads. Så jeg afinstallerede alt apple på pc, genstartede, og hentede itunes og icloud igen. Derefter virkede itunes normalt igen, og bla backup var muligt.