Avatar billede Calle5463 Forsker
21. september 2016 - 10:34 Der er 1 løsning

PHP i WordPress

Arghhh! Hvad skal jeg se efter af fejl her (det virkede i nat!!) Er det noget med brug af MySQLi kontra MySQL?

OUTPUT
Medlemsliste

Parse error: syntax error, unexpected ?&? in C:\xampp\htdocs\wordpress\wp-content\plugins\insert-php\insert_php.php(48) : eval()?d code on line 14

(PS: Linienr passer nok ikke helt med viste kode)

HAR INSTALLERET DISSE PLUGINS
Insert PHP
PHP Code Widget

KODE (bare for at få hul igennem)
[insert_php]
echo "Medlemsliste";

$servername = "localhost";
$username = "root";
$password = "";
$dbname = "wordpress";

// Create connection
$conn = new mysqli($servername, $username, $password, $dbname);
// Check connection

if ($conn->connect_error) {die("Connection failed: " . $conn->connect_error);}

$sql = "SELECT wp_users.ID, wp_users.user_login, wp_users.user_email, wp_cer_member.first_name
        FROM wp_users, wp_cer_member
        WHERE wp_users.ID=wp_cer_member.wp_userID";

$result = $conn->query($sql);

if ($result->num_rows > 0) {
// output data of each row
while($row = $result->fetch_assoc()) {
echo "id: " . $row["ID"]. " - User: " . $row["user_login"] . "- email: " . $row["user_email"] . " - Fornavn: " . $row["first_name"] . "<br>";
}
} else {
echo "0 results";
}
$conn-&gt;close();

[/insert_php]
Avatar billede Calle5463 Forsker
21. september 2016 - 11:24 #1
Hold nu k...!
Alle "&gt;" nu udskiftet med ">", og så fungerer det igen

Men hvorfor dælen ændrer den overnight - det virkede i nat