Avatar billede juhl Mester
03. oktober 2016 - 10:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Integration Huawei P9 Lite med PC

Hej
Jeg har et ønske om at kunne håndtere min P9 Lite fra min PC til at svare på indgående opkald, lave udgående opkald, læse, skrive og sende sms'er.
Kender nogen en app, der kan håndtere disse dele?
PFT
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2016 - 18:42 #1
Du kan prøve Airdroid - som er en slags remote connection (ved dog ikke hvad den kan/ikke kan)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sand.airdroid
Avatar billede juhl Mester
03. oktober 2016 - 19:00 #2
Tak. Men den har jeg prøvet. Den kan håndtere sms'er, men desværre ikke telefoni.
Så jeg er stadig på udkig :-)