Avatar billede ph_elec Novice
30. oktober 2016 - 11:46 Der er 4 kommentarer

Windows 10 finder ikke Iphone i stifinder :-(

Hej alle,
Vi har 2 Iphone 6 på 2 forskellige windows 10 pc'er. Den ene PC er 64 bit, den anden 32 bit.
For et stykke tid siden begyndte Stifinder i Windows 10 med, at den ikke ser Iphonen. Itunes ser fint telefonen.
Hvis vi så rebooter Iphone, kan vi få det til at virke en enkelt eller 2 gange.
Bruger meget, at kunne hente et billede fra Iphonen, så det er rigtig træls!
Har prøvet mange ting, men stadig ingen løsning.
Håber noget har et svar - der må være en del der har samme problemer.
Mange tak
Per Haastrup
Avatar billede CRKrogh Ekspert
30. oktober 2016 - 11:56 #1
Hej, Per.

  Jeg har lige prøvet at forbinde min egen 6+ med IOS10.1 - her dukker den nu heller ikke up i Stifinder på en WIn10 x64.
  iTunes finder den som den skal, så kommunikationen er ok, så mon ikke det er en ny "feature"?

De bedste hilsner
Avatar billede poko1 Ekspert
30. oktober 2016 - 11:57 #2
Jeg er lige hjemkommet fra en lignende opgave Installer tunes to go! og har både importeret og udskrevet billeder fra programmet!
http://download.wondershare.com/tunesgo_full1323.exe
Avatar billede ph_elec Novice
30. oktober 2016 - 12:19 #3
Hejsa og tak for info.
Wondershare kører perfekt :-) men alligevel kan jeg ikke forstår at stifinder ikke finder Iphone ? Som sagt, hvis jeg (og det gælder også min hustru's) vi rebooter Iphone - (sync kabel skal være ude af Iphone) og derefter tilslutter - ja så finder stifinder den med det samme. Jeg tror det er en fejl?

Hilsener
Per
Avatar billede poko1 Ekspert
30. oktober 2016 - 12:30 #4
Dette kører perfekt er lige lavet i formiddags og er utroligt nemt og hurtigt at bruge
https://billedeupload.dk/images/73npO.jpg