Avatar billede Sokratez_ Novice
09. november 2016 - 21:14 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Domæne og e-mails / har ikke brug for webhotel

Hej

Jeg har et domæne og dermed en tilknyttet email. Post@domæne.dk

Jeg ønsker ikke længere at betale for hosting af et website, som jeg aldrig bruger. Jeg bruger dog stadig min mail mange steder, så jeg ønsker at beholde denne.

I dag er der bare en forward løsning og bruger primært gmail som mailklient.

Hvad er den billigste løsning? Kan man bruge gmail uden hosting f.eks.?

Hilsen
Stefan
Avatar billede acore Ekspert
10. november 2016 - 07:43 #1
www.domaindirect.dk tilbyder webhotel og mail. Det er gratis. Billegere kan det vist ikke gøres.
Avatar billede C:\> Juniormester
10. november 2016 - 09:18 #2
Jeg brugte gratisdns mxhotel i en en periode, og det fungerede rigtig godt.
Avatar billede eyvind Seniormester
10. november 2016 - 17:16 #3
Web 10 koster ikke så meget om året.
Jeg bruer den selv og videresender den til min gmail.
Husk ikke at gemme mail hos web 10 for de billige har ikke så meget plads.
Domænet styres af  gratisdns.dk og henviser til web 10