Avatar billede pinhigh_brian Novice
11. november 2016 - 11:28 Der er 1 kommentar

Dublere 2skærme

Efter at have opdateret til win10 kan jeg ikke dublere min skærm på min bærbare pc, med en eksterne skærm.

Den eksterne skærm projekteres via et usb stik der trådløst forbinder med en enhed der er tilsluttet fjernsynes HDMI indgang.

Jeg kan godt udvide skrivebord, kun køre på fjernsyn eller pc, men ikke dublere.

Nogen der har en ide ?

PS. ingen problem med at dublere hvis jeg tilslutter tv'et direkte til HDMI udgangen på pc
Avatar billede kurt54 Ekspert
11. november 2016 - 11:37 #1
Har du samme opløsning på de to skærme ?
En dublet skal vel være ens herunder størrelse.