Avatar billede AJLaursen Juniormester
17. november 2016 - 17:05 Der er 6 kommentarer

Up- og Download går markant ned, som dagen skrider frem

Hej derude,

Sidder på en arbejdsplads hvor vi har 70/70 fiber.

Jeg oplever ofte at hastigheden, som normalt ligger på ca. 70 ned/70 op,
som dagen skrider frem, får helt ned på 7 ned hhv. 9 op.

Når jeg så genstarter maskinen, ryger jeg direkte op på de 70/70 igen.

Ingen andre på arbejdspladsen, med 20 arbejdsstationer oplever dette - er der nogen der har nogen bud ?

På forhånd mange tak, og god aften derude.

Allan
Avatar billede 220661 Ekspert
17. november 2016 - 18:54 #1
Man kunne i enhedshåndteringen finde netkort og vælge egenskaber for disse. Under strømstyring der fjerner man hak ved at Windows må lukke for enheden for at spare på strøm. Prøv at se om det ændrer noget.
Avatar billede AJLaursen Juniormester
18. november 2016 - 14:33 #2
Hej 220661 - det prøver jeg. Kan godt være der lidt til inden jeg er tilbage, da det ikke er noget der forekommer hele tiden.
Takker og rigtig god week-end !
Avatar billede 220661 Ekspert
18. november 2016 - 16:15 #3
Det er i orden :-)
Avatar billede AJLaursen Juniormester
21. november 2016 - 14:59 #4
Hej igen 220661,

Desværre, det løste ikke problemet - den er lige gået ned fra 70 til 8.
Nu genstarter jeg og så er alt ok ? - strange
Avatar billede 220661 Ekspert
21. november 2016 - 15:41 #5
Kan du se i logbogen om der skete noget specielt lige på det tidspunkt den gik ned i hastighed?
Højreklik start flag og vælg logbog.
Prøv evt at opdatere driver på netkort hvis der findes en nyere version
Avatar billede 220661 Ekspert
21. november 2016 - 15:42 #6
Nå ok nu skrev jeg som om du bruger Win 10 :-)