Avatar billede fisherman54 Juniormester
24. november 2016 - 13:30 Der er 1 kommentar

Valg af drev/port ved opstart.

Det her falder nok lidt uden for hvad i normalt bliver spurgt om, - men sagen er den, at jeg er ejer af en Lenovo MiiX 3 - 1030, og den kører udmærket. Jeg har haft PC siden commodore 64éren, og har også igennem årene rodet lidt bag "kulissen". F 11 eller 12 tasten har altid været adgangen til hvis man har villet ind og rode lidt med BIOS, og især hvilket drev eller port man skulle boote fra.
Tastaturet kan skilles fra, men ellers kører denne kombinerede tablet/computer som en bærbar, men den reagerer altså slet ikke ved tryk på F11/12, har også prøvet den andre, når nu jeg var i gang. (Kører windows 10)
Ved i noget der kan hjælpe mig videre, - eller er det omsonst, - spild af tid. Verden går jo ikke under fordi jeg ikke kan komme ind i Boot menuen, men det irriterer mig alligevel lidt.

mvh. Holger Lund
Avatar billede poko1 Ekspert
24. november 2016 - 14:14 #1
Hvis du vil ændre Opstart skal du trykke F2 under opstart og med piletaster gå til BOOT og vælge hvilket drev du vil have som 1. boot