Avatar billede zer0c00l Juniormester
26. november 2016 - 12:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

TV med "optag til USB"

Hej eksperter..

Jeg skal bruge et TV, der kan optage til USB uden yderligere hardware. Jeg har svært ved at sortere på det, da jeg ikke ved, hvad funktionen hedder?

Alternativt kan I måske hjælpe med et par konkrete bud på TV med denne funktion. Det skal grene være 32" eller i omegnen. Om muligt må der også gerne være to tunere, så der kan ses TV, imens der optages på en anden kanel.

På forhånd tak!
/Zer0c00l
Avatar billede INK Ekspert
26. november 2016 - 13:47 #1
Du skal lede efter PVR gennem USB.
Har ikke kunnet finde en 32" med 2 tunere, men det er nok et spørgsmål om at lede ;-)
Avatar billede INK Ekspert
26. november 2016 - 13:52 #2
Avatar billede INK Ekspert
26. november 2016 - 13:54 #3
Avatar billede zer0c00l Juniormester
26. november 2016 - 17:51 #4
Mange tak for svar! Hvad er det mindste, du er stødt på med to digitale tunere?
Avatar billede INK Ekspert
26. november 2016 - 19:10 #5
Måske en 40" Samsung, hvis du kan finde en model fra sidste år. Men ellers er vi i 48++".
Hvis du modtager tv fra YouSee er det simplere med en TV-boks til 30,- kr/mdr.
Alternativt en blueray med optagefunktion. Denne har eksempelvis 2 tunere
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/blu-ray-og-dvd-afspiller/DMRBCT74ENK/panasonic-3d-smart-blu-ray-optager-500-gb-dmr-bct74enk
Avatar billede finb Ekspert
27. november 2016 - 10:53 #6
En billig tv-box til ca 400 kr har usb 3-udgang.
I kombination med et moderne tv
har du 2 tunere.
Avatar billede zer0c00l Juniormester
07. december 2016 - 10:43 #7
Tak for hurtige svar. Tv-box er desværre ikke en løsning her. Jeg endte med 32" og én tuner.